loader

טיפול שיניים בהרדמה כללית

היקף השימוש בהרדמה כללית ברפואת שיניים גדל בצורה ניכרת בעשורים האחרונים. השימוש בהדרמה כללית מביאים גם מטופלים שנמנעו עד כה מטיפולי שיניים.

טיפול שיניים בהרדמה כללית
09.09.2018

טיפול שיניים בהרדמה כללית

נכתב ע"י: מרפאת שיניים חיוכים

היקף השימוש בהרדמה כללית ברפואת שיניים גדל בצורה ניכרת בעשורים האחרונים. גידול זה נובע משתי סיבות עיקריות: האחת, המודעות הגוברת והולכת באוכלוסיה לצורך בטיפול שיניים והדרישות התפקודיות והאסטטיות הגבוהות יותר בימינו. אלו מביאים גם מתרפאים שנמנעו עד כה מטיפולי שיניים, להכרה ולהחלטה שעליהם למצוא את הדרך המתאימה עבורם לטיפול שיניים.  מתרפאים הסובלים מחרדה דנטלית ורפלקס הקאה מוגבר נמנעו מטיפולי שיניים והזניחו את בריאותם, עד אשר מצבם החמיר מאוד. השנייה, התפתחות ההרדמה הכללית בעשורים האחרונים  והיותה פעולה פשוטה ובטוחה ביותר. משתי סיבות אלו אנו עדים לאחרונה לעליה ניכרת במספר טיפולי השיניים המבוצעים תחת הרדמה כללית.

בחיוכים מתבצעים טיפולים בהרדמה כללית על בסיס קבוע וכמעט יומיומי בחדר ניתוח תקני המאושר על ידי משרד הבריאות ומנוהל ומפוקח ע”י רופא מרדים מומחה. הטיפול הדנטלי מבוצע על ידי רופאים שהתמחו בטיפולי שיניים בהרדמה כללית, אליהם מצטרפים, לפי הצורך הספציפי של כל מטופל, מומחים בהתאמה.
במהלך הניתוח מבוצעים כמעט כל טיפולי השיניים הנדרשים, החל מניקוי אבנית, סתימות, עקירות, טיפולי שורש, מבנים, כתרים וגשרים זמניים ומידות לכתרים הקבועים ועד להשתלות, הרמות סינוס וניתוחי חניכיים. המטרה הינה לבצע בפעם אחת את הטיפול העיקרי.
טיפול שיניים בהרדמה כללית מתאים לאנשים הנמנעים מטיפולי שיניים מכל סיבה שהיא ואינם מצליחים להשלים את טיפוליהם בשיטה אחרת. ביניהם, מתרפאים הסובלים מחרדה דנטלית חריפה,אלרגיה לחומרי הרדמה מקומית, רפלקס הקאה מוגבר, אלה שאינם מסוגלים לשתף פעולה עקב הפרעות התנהגותיות, מוטוריות או קוגניטיביות, לסובלים מבעיות רפואיות שונות בגינן בטוח יותר לטפל באופן מבוקר ומרוכז, למתרפאים חרדתיים שהיקף הטיפול לו הם נדרשים רחב ומצריך מספר רב של מפגשים, לבעלי נטייה לדחות ולבטל טיפולים ולאלה שעסוקים ולחוצים ואינם מצליחים להכניס את טיפולי השיניים לשגרת חייהם.  

בזמן הטיפול בהרדמה כללית המטופל שוכב שליו ונינוח ומאפשר לרופא השיניים לבצע את הטיפול ביתר-קלות וללא כל הפרעה. להרדמה או טשטוש לצורך רפואת שיניים דרישות ברורות בתקנות משרד הבריאות. על הטיפול להתבצע במרפאה שקבלה רישוי ממשרד הבריאות לטיפול שיניים בטשטוש ובהרדמה. רופא מומחה בהרדמה יהיה נוכח כל זמן הטיפול, עד להתעוררות המטופל.

המטופל מגיע ליום הטיפולים בהרדמה, הוא נדרש לעבור בדיקות רפואיות לפי הוראת משרד הבריאות, כהכנה להרדמה כללית. בנוסף, הוא נבדק על ידי מרדים ומקבל ממנו הסבר מפורט לגבי התהליך אותו הוא אמור לעבור. אנחנו משתמשים בחומרי הרדמה המתקדמים והבטוחים בעולם, שמתפוגגים מהגוף לאחר זמן קצר ביותר. סוג הרדמה זה, מאפשר התאוששות קצרה ושחרור המטופל באותו היום.

טיפול בהרדמה כללית השפעה חיובית על איכות הטיפול: “יש בידינו את כל הכלים המקצועיים לבצע כמות גדולה של טיפולי שיניים בפרק זמן קצר ובאיכות גבוהה מאוד. במקרים לא מעטים, דווקא הטיפולים בפרק זמן קצר עשויים להביא לתוצאות טובות יותר, גם בהיבט הרפואי וגם מהסיבה שאין הפרעה של המטופל בזמן שהוא מורדם”.

טיפול שיניים בהרדמה כללית עושים רק ב מרפאת שיניים חיוכים

קבעו פגישת ייעוץ וקבלו צילום פנורמי חינם

התקשרו עכשיו ל *8898 או השאירו לנו פרטים, קבעו פגישת ייעוץ וקבלו צילום פנורמי חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סגור טופס

פרטי התקשרות